Saturday 18 November 2017

Taktisk Fx Trend Trading Strategier


Taktisk handel DEFINITION av taktisk handel En stil å investere på relativt kort sikt basert på forventet markedstrender. Taktisk handel innebærer å ta lange eller korte posisjoner i en rekke markeder, fra aksjer og renter til varer og valutaer. Mangfoldige langsiktige porteføljer vil ofte inkludere en taktisk trading overlegg. som innebærer å tildele deler av porteføljen til kortsiktige og mellomstore handler for å øke totalporteføljen. BREAKING DOWN Taktisk handel Taktisk handel er en aktiv styringsstil der fokus generelt kan være på teknisk snarere enn grunnleggende analyse. Dette skyldes at teknisk analyse er mer egnet til kortsiktig handel. Taktisk handel kan også understreke trenden i stedet for en kontrarisk stil, siden sistnevnte kan ta måneder å trene, spesielt i verdisituasjoner. Taktisk handel tar vanligvis ikke risikoen for at en undervurdert investering blir til en verdifelle. Denne trenden med å følge trenden, selv om den er dypt forankret og i fare for å reversere, bærer sine egne risikoer. Mange investorer er massivt lange på halen av et oksemarked. mens selv de mest kjente hedgefondene kan ha store korte posisjoner mot slutten av et forankret bjørnmarked. På grunn av risikoen for å pådra seg store tap når trenden reverserer, takler taktisk handel bruken av stop-tap og disiplinen å holde seg til dem. Hedgefond er ekspertutøvere av taktisk handel. Hedgefond som spesialiserer seg på globale makrostrategier, bruker vanligvis to taktiske trading sub-strategier diskretionær makro, som er fokusert på forventede endringer i regjeringens politikk og systematisk makro, som bruker kvantitative modeller på tvers av flere aktivaklasser. I perioden fra 2013 til 2015 var diskretjonær makro en populær taktisk handelsstrategi. som kvantitativ lettelse (QE) ble det foretrukne kurset for pengepolitikken for en rekke store sentralbanker. Etter suksessen til Federal Reserve QE-programmene, tok taktiske handelsstrategier som investerte i japanske og europeiske aksjer i begynnelsen av 2013 og 2015 henholdsvis i påvente av QE-tiltak som ville gjenskape USAs erfaring, generert vanvittig fortjeneste. IMagine hellipa trend trading methodology som har seksten sammenhengende måneder med å vinne handler. TAKTISK FX TREND TRADING STRATEGIER Trinn for trinn Trend Følgende strategier for en full-time Forex Trader med Vic Noble og Kelvin Thornley Som personlig FX-coach har jeg det unike privilegiet å møte og jobbe med fantastiske handelsfolk. Jeg er kontinuerlig i ærefrykt for de individer som med hell har tatt enkle ideer og konsepter for å skape utrolige, langsiktige resultater. I slutten av 2009 mottok jeg en e-post fra en av mine studenter - Kelvin Thornley som hadde tatt et par kurs fra meg nesten 2 år tidligere. Kelvin fortalte meg at han hadnrsquot hadde en eneste miste måned for handel i et år. (Itrsquos har nå vært over 17 påfølgende vinnende måneder). Vel, det fikk min oppmerksomhet. Jeg kontaktet ham umiddelbart for å finne ut mer. Åpenbart var jeg veldig nysgjerrig på å se hva det var som han hadde gjort med informasjonen som herquod lærte av meg. Du ser, alle får den samme informasjonen, men resultatene er svært forskjellige. Hvorfor er det Hva gjorde stor forskjell for ham Unødvendig å si, jeg hadde mange spørsmål, så jeg intervjuet Kelvin. Du kan huske dette intervjuet, men hvis du savnet det, kan du høre det her. Etter intervjuet ønsket jeg, som mange av dere, å vite mer om Kelvins tilnærming. Så spurte jeg Kevin om han ville være snill nok til å sette sine strategier i ord og gjøre dem tilgjengelige for andre. Heldigvis var Kelvin mer enn glad for å dele sin systematiske tilnærming med oss. Å jobbe med Kelvin for å sette kurset sammen med ham har vært en unik opplevelse for meg av flere grunner. Først er Kelvin den mest upretensielle personen du noensinne vil møte. Han har en veldig enkel måte om ham. Hans handelsmetode er like enkelt. Som mange forhandlere handler Kelvin på nivåer av støttestøtte. men han har en unik måte å kvalifisere og filtrere valutapar på før hver handelsdag. Han lærte denne teknikken fra en bankhandlervenn som jobber på en stor verdensbank. Herersquos hva du kan forvente fra dette kurset: En detaljert tilnærming til Kelvinrsquos daglige handelsplan I tillegg til dette har vi andre ting som skal inkluderes med kurset: Eksempelhandler fortsetter å bli innspilt og lastet opp til nettversjonen av selvfølgelig, for de neste månedene. Dette vil sikre at metoden gjennom mange gjentakelser blir veldig klar og enkel å implementere. My Course on SupportResistance vil bli inkludert i dette kurset. Dette kurset hadde stor effekt på Kelvinrsquos trading. En gratis oppfølging webinar på om en månedersquos tid, hvor Kelvin og jeg vil være på linje med deg for å svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Dette Q og A webinar vil bli registrert og wersquoll legger det til online-versjonen Et annet interessant faktum du vil høre om Kelvin er hans gode forståelse av odds og sannsynligheter. I en alder av bare 13 år lærte Kelvin om hesteveddeløp fra en av de mest suksessfulle spillerne av tiden. Han tok Kelvin under vingen og lærte ham noen verdifulle leksjoner som var en nøkkelfaktor for å forme Kelvinrsquos suksess. Kelvin har fortsatt suksess på hesteveddeløp. Yoursquoll hører Kelvin snakke om denne personen som mentoriserte ham, så vel som andre som hadde stor innflytelse på ham. Itrsquos en kul historie, og jeg tror yoursquoll virkelig elsker det. Kelvins nærmer seg flate ut arbeid Jeg håper du vil dra nytte av denne sjeldne muligheten til å lære av noen som har bevist utover en skygge av tvil om at det er mulig å oppnå konsistent lønnsomhet ved å bruke enkle og tidstestede teknikker. Vic Noble - Personlig FX Coaching Forexmentor For enkelhets skyld aksepterer vi at jeg kjøpte kurset for FX Trend Trading for en uke siden, og jeg takker deg og Kelvin for å sette kurset sammen. Ive har allerede implementert strategien i min demo-konto og det fungerer bra. Takk igjen, Raymundo. Vic, jeg bestilte akkurat dette kurset i kveld om 9:40 og fikk bekreftelseslink tilbake klokka 9:47. Jeg har glede meg til dette kurset som kommer ut som jeg husker at du nevnte det var i verkene. Jeg lyttet til intervjuet du gjorde med Kelvin flere måneder tilbake, og var veldig interessert i hvordan han oppnådde en så god track record. Har nettopp tilbrakt de siste 2 timene som lytter og ser på videoen og er veldig imponert over alt. Beste måten å beskrive dette på er quotWOWquot. Jeg gleder meg til å begynne å handle med sin metodologi i min egen konto. Jeg føler informasjon som dette og de andre Forexmentor kursene jeg har bestilt for å forbedre og bedre min handelsferdigheter og kunnskap er ikke en bekostning, men en nødvendig investering i min handelsvirksomhet. Jeg deltok på det dyre quottrading-universitetet for prøving og feiling. straff av firequot, for lenge, men var bare for sta til å slutte som jeg visste at det måtte være en måte å lykkes i dette. Bare vil takke deg og Kelvin for å sette sammen dette kurset og ha full tillit, det vil betale seg selv i første handelen som brukes på. Mike Davy (del 1) Gode nyheter, jeg kjøpte nettopp Kelvins metodikk fra ForexMentor, og jeg brukte det allerede og fikk fortjeneste fra det. Se på GBPUSD (i dag), daglig kjører linjen på Bollinger Band, timen var overkjøpt på Stokastisk, og støtte og fibrepunkt fra siste lav til høy på timeliste 38.2 gi eller ta noen pips (flott retracement punkt ) 1.4855 område (kom inn på 1,4860 w 25 pip stopp tap). For tiden tok halvplassen på 1.4900 og holdt den andre halvdelen og flyttet opp mitt stoppfall. så jeg kan ikke tape. Takk for at du ga disse metodene, det utrolige hilsen, (del 2) Bare for å fortelle deg at jeg hadde en annen vinner på USDCHF i går kveld. USDCHF kjører bollinger-bandet til ulemper på det daglige diagrammet, så etter et perfekt retracement-punkt (4 timer og timediagrammer) og 1.062 (grenseordre) var det. fra høy og lav i går (38.2 retracement) var det også nær en daglig sentral sving. Fikk inn på 1.1062 w25 pip stopp og lukket ut halv på 1.1024 (1.1020 tidligere støtte), og den andre halvdelen på 1.1000 (pivot på 1.0995). Også flyttet mitt stoppfall tilsvarende, denne metoden ROCKS Hi Vic, Dette er et lite notat for å fortelle deg at jeg finner Kevins metodikk for å være en av de mest enkle, men svært kraftige og også veldig egnet til folk som meg som fortsatt har en daynight jobb. Jeg valgte en veldig god handel på USDCAD-paret i går med å bruke hans tilnærming. Jeg var sikker på å ta denne handelen og kjøpte paret på 10479 og begrenset ut for 110 pips med et stoppfall på 30 pips. Jeg brukte en grenseordre fordi jeg gikk i seng og ikke klarte det riktig. Hadde jeg vært våken, kunne jeg få litt mer, men jeg er veldig glad fordi markedet ga meg det jeg hadde forventet. Vic, vær så snill, la Kevin vite at han har en veldig, veldig, veldig glad bruker av systemet hans, som finner handel for å være enkel hvis man har tålmodighet og disiplin for å vente på EDGE å spille ut. Få en fantastisk dag. Forex Mentor - Taktisk Fx Trend Trading Strategies (Repost) Forex Mentor - Taktisk Fx Trend Trading Strategies Språk: Engelsk 600 x 400 SWF 122 Kbps handelseksempler inkludert Varighet: 8t 24mn 528 MB Sjanger: Forex Trading Forfattere: Vic Noble og Kelvin Thornley Steg-for-trinns trend etter strategier for en full-time Forex Trader Kelvins nærmer seg flate ut arbeid Jeg håper du vil dra nytte av denne sjeldne muligheten til å lære av noen som har bevist utover en skygge av tvil om at det er mulig å oppnå konsistent lønnsomhet ved å bruke enkle og tidstestede teknikker. Å jobbe med Kelvin for å sette kurset sammen med ham har vært en unik opplevelse for meg av flere grunner. Først er Kelvin den mest upretensielle personen du noensinne vil møte. Han har en veldig enkel måte om ham. Hans handelsmetode er like enkelt. Som mange forhandlere handler Kelvin på nivåer av støttestøtte, men han har en unik måte å kvalifisere og filtrere valutapar på før hver handelsdag. Han lærte denne teknikken fra en bankhandlervenn som jobber på en stor verdensbank. Et annet interessant faktum du vil høre om Kelvin er hans gode forståelse av odds og sannsynligheter. I en alder av bare 13 år lærte Kelvin om hesteveddeløp fra en av de mest suksessfulle spillerne av tiden. Han tok Kelvin under vingen og lærte ham noen verdifulle leksjoner som var en sentral faktor for å forme Kelvins suksess. Kelvin har fortsatt suksess på hesteveddeløp. Du vil høre Kelvin snakke om denne personen som mentoriserte ham, så vel som andre som hadde stor innflytelse på ham. Det er en kul historie, og jeg tror du virkelig elsker det. Heres hva du kan forvente fra dette kurset: En detaljert tilnærming til Kelvins daglige handelsplan Alle de tekniske verktøyene Kelvin bruker Hvordan bruker han stokastisk og MACD Hvordan han vurderer hvilke valutapar som er interessert i neste handelsdag (dette tar bare noen få minutter på slutten av dagen) Over 20 ekte nylige handelseksempler diskuteres Forex Mentor - Taktisk Fx Trend Trading Strategies (Repost)

No comments:

Post a Comment