Friday 24 November 2017

Online Trading Akademi Roswell Ga


Hvordan Online Trading Academy fungerer Online Trading Academy lærer et bredt spekter av kurs i trading alternativer, utenlandsk valuta og aksjer, og har lært disse teknikkene til rundt 20.000 studenter over hele verden. Se flere investerende bilder. Eyal Shahar var ganske enkelt ikke den typen person som kunne stå som en passiv investor, bare sette penger inn i en individuell pensjonskonto (IRA) eller 401 (k) og forventer gode ting å skje. Etter en vellykket stint som diamantimportør besluttet Shahar å selge sin virksomhet i 1990 og åpne et daghandelsfirma der han jobbet med flere handelsmenn for å investere kapitalen han hadde akkumulert gjennom salg av sin importvirksomhet. Selvsagt ønsket Shahar at handlendene - som tjente et kutt på hver dollar de laget - var så lønnsomme som mulig. Så på slutten av hver handelsdag samles de sammen og delte hva som skjedde de som gjorde det bra, forklarte hvordan og feil ble identifisert av de som ikke hadde gått i tillegg til kilde: Harkey. Relaterte artikler Dette kollektive læringsforumet virket kanskje for godt, siden mange av handelsmennene Shahar ansatt til venstre for å investere sine egne penger. Men deres forlater førte Shahar til et innblikk - og en ny virksomhet, Online Trading Academy, som Shahar grunnla i 1997 i Irvine, California. Som han konkluderte med, var han bedre til å lære folk hvordan man handler enn å drive en dagshandel, sier Tony Harkey, visepresident for markedsføring på Online Trading Academy. SitSo han bestemte seg for å endre virksomheten og fokusere på å utdanne den gjennomsnittlige individuelle investor eller handelsmann hvordan han handler som en profesjonell. quot Således ble Online Trading Academy født, en bedrift som har vokst fra en mursteinmasse i California til 38 steder rundt om i verden - inkludert byer som Vancouver og Toronto, samt Singapore og Mumbai - med planer om å utvide til Jakarta, Indonesia og Hong Kong kilde: Harkey. Hvert sted er en individuelt eid franchise som mottar støtte i form av markedsføring og andre tjenester fra selskapets hovedkvarter i California. Ved hjelp av de opprinnelige leksjonene generert fra undervisningssesjonene i slutten av hver handelsdag som grunnlag for sin læreplan, tilbyr Online Trading Academy et bredt spekter av kurs i handel med ulike finansielle instrumenter, for eksempel opsjoner, utenlandsk valuta og aksjer. Selskapet har tilbudt sin veiledning om hvordan man skal handle som profesjonell til rundt 20 000 studenter - hvorav mange uttrykker stor tilfredshet med hva de har lært - selv om både Securities and Exchange Commission (SEC) og andre investeringsfagfolk krever stor forsiktighet for enkeltpersoner vurderer handel, advarsel om at tap kan være bratt og raskt (mer om det senere). Fortsett å lese for å finne ut nøyaktig hva handel er - og ikke. Skriv ut x09x0Ax09x09x0Ax09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09ltax20data-track-gtmx3DquotBylinequotx20hrefx3Dquothttpx3Ax2Fx2Fhowstuffworksx2Fhsw-contact. htmquotgtx0Ax09x09x0Ax09x09Chrisx20x0Ax09x09Warrenx0Ax09x09x09x09x09ltx2Fagtx0Ax09x09x09x20quotHowx20thex20Onlinex20Tradingx20Academyx20Worksquotx2010x20Octoberx202011.ltbrx20x2FgtHowStuffWorks. x20ampltx3Bhttpx3Ax2Fx2Fmoney. howstuffworksx2Fpersonal-financex2Fonline-bankingx2Fonline-trading-academy. htmampgtx3Bx2021x20Februaryx202017 hrefCitation amp DateBy forbrukere, for forbrukere. Online Trading Academy Trading Academy pass opp De vil ikke returnere mine samtaler Marietta, Georgia Ripoff Report En virksomhet første forsvarslinje på Internett. Hvis din bedrift er villig til å forplikte seg til kundetilfredshet Klikk her nå. Halvdagsseminaret er bare en orientering om skolen og klassene de tilbyr. Det er ingen handel her. Dens villedende. Det er en høy Pressure Sales pitch. Klassene er 6999. Jeg tok den første 7 dagers klassen i juni. Jeg ble fortalt at det ville være Forex trening i klassen da jeg meldte meg og betalte for klassen. Det var ikke Da jeg spurte om det ble jeg fortalt, det er en annen klasse. Som du gjettet det er en annen 6000 Jeg var litt irritert siden det var spesielt klassen jeg sa at jeg ville ha da jeg meldte meg. Og da vil OTA at du tar klasser i en bestemt rekkefølge, som alle er 6-7000. Første klasse er på aksjer, 7000 Det var ikke verdt det. Mye av tiden ble brukt salg pitching de andre klassene. Og instruktøren opptatt med å handle med egen konto. Det er litt god info for nybegynnere, men ikke 7.000 verdt. Jeg registrerte meg for å ta en annen klasse i løpet av en på en salgsstrek av en av trenerne. Det var så mye press på, jeg følte meg veldig dårlig om beslutningen jeg gjorde på den tiden, og jeg fortsatte å føle på den måten senere, så jeg avbrød klassen jeg var planlagt i god tid og ber om tilbakebetaling av pengene jeg satte ned for den klassen. Jeg har bare funnet ut at jeg blir overført av jobben min, som jeg fortalte dem også. Jeg har ikke mottatt et returnert anrop eller e-post siden fra noen av de 3 personene jeg kontaktet. Veldig uprofesjonell kjøper, pass på. Denne rapporten ble lagt ut på Ripoff-rapporten om 07292012 08:18 og er en permanent post her: ripoffreportreportsonline-trading-academymarietta-georgia - 30067online-trading-akademi-trading-akademi-pass-de-wont-retur-my-samtaler-Marietta-georg-919149. Oppgivelsestidspunktet angitt er Arizona lokal tid. Arizona følger ikke dagslys, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av årstiden. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra Ripoff Report. LES: Utenlandske nettsteder stjeler innholdet Søk etter flere rapporter Hvis du vil se flere Rip-off rapporter på denne virksomheten, søk her: For å sikre de beste resultatene i søket ditt: Hold navnet på kort amp enkelt, og prøv forskjellig variasjoner av navnet. Ikke inkluder, S, Inc., Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare førstegangsdelen av et navn for å få de beste resultatene. Søk bare etter ett navn om gangen hvis selskapet har mange AKAer. Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også offer for samme firma eller enkeltperson? Rettferdighet Filer en rip-off-rapport, hjelper andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Reparer ditt rykte Fikk rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygg tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern Rapporter No Better yet Arbitrate for å sette rekordet rett forbrukerne, for forbrukere. Online Trading Academy. Maritim Quality Trading School, High Pressure Sales Tatics, Avbrutt min bruk av klasser, Marietta, Georgia Denne rapporten er å advare folk om å være sikker på å forstå hva de får inn hvis de registrerer seg for opplæring med On-Line Trading Academy. Deres 6 eller 7 dagers klasser er 4,999 hver i Atlanta, og du kan ta dem igjen for livet (ikke sikker hvis livet betyr det). Jeg tror ikke de vil være rundt i en annen 5 år eller så. Du kan muligens få dem billigere på noen sentre som jeg fant ut på Tampa Center. I Atlanta krever de nå et 250 innskudd betalt 14 dager i forveien for noen gjenopptak, og hvis du ikke kommer opp for klassen, kan de beholde den per sin nye policy 1. april 2010. I tillegg har On-Line Trading nå er kjent som XLT økter (Extended Learning Track) som er interaktive webinars over Internett. En 12 ukers serie av disse er 6.000, og for ytterligere 4000 får du dem Livstid. Igjen hvis levetid det er, hvem vet det. Jeg tror OTA ikke kan være rundt alt som lengter etter at de fleste har bruk for det så lenge. Jeg har tatt Pro-Trader-klassen to ganger og Forex-klassen en gang. Min rådgiver kastet i Forex-klassen som en freebie (bare en gang) som enticement for å registrere seg for en XLT. Jeg betalte fullprisen til Pro-Trader i juni 2009, men det skjedde en uventet utgift som ba meg om å få tilbakebetaling mer enn tre (3) dager etter avtalen. Denne forespørselen ble nektet, og jeg var ikke i stand til å delta i klassen til 11 måneder senere i mai 2010. Hver gang du er involvert i noen klasse eller i spesielle klasser, bruker OTA-trenere høyt trykksalg taktikk for å lokke deg til å registrere deg for mer og flere programmer, selv om du forteller dem at du ikke har råd til hvis det er tilfelle, som det er min. Jeg registrerte meg for et XLT-program som ikke forstod at det var i bare 12 uker for 6.000 gebyret. Jeg kunne ikke bli involvert i programmet før jeg hadde betalt for det i sin helhet, og nå vil ikke få bruk av det etter å ha betalt dem 2.026. I ferd med å få meg til å registrere meg for XLT fikk jeg en annen klasse fri. Det er Forex, som jeg trodde jeg hadde på samme levetid som Pro-Trader-klassen, men det viste seg ikke å være tilfelle, som jeg fant ut da jeg prøvde å planlegge en re-take og ble nektet. Jeg har forsøkt å dra nytte av annen opplæring med OTA som for eksempel arkiverte webinarer for å finne ut det er ingen måte å få spørsmål besvart av instruktørene, slik at de er slags sløsing på mange måter. Jeg var på en live webinar hvor instruktøren var så helt tapt, det var en vits. En av webinars kalles Trading With The Pros på Thrusday kvelder klokka 18:00 Eastern Time. Den spesielle jeg vil nevne her var 24. juni. 2010. Klokka 6:23 PM ga jeg opp og logget ut som jeg ikke skulle kaste bort hele kvelden min på denne typen tull. Jeg var på en annen jeg kan ikke huske datoen, men det var også sent å komme i gang. På samme måte som enhver annen skole eller handelsklasse, hvis du våger å spørre instruktøren hvorfor de lærer når de kan handle, og antas å tjene mye penger, får du den samme BS-historien, og blir deretter kalt navn. Navner som Seminar Junkie eller som John Hyland av ISI gjorde en, crap magnet. Etter min mening er On-Line Trading Academy ikke bedre eller verre enn andre som lær meg til TradeStar Trader, Invest Tools, Better Trades og andre jeg har sjekket ut. De har et konsept som er veldig lik de fleste med selvsagt forskjellige ideer. Hvorvidt deres undervisning fungerer, vet jeg ikke, og kan aldri vite fordi jeg ble suspendert da jeg reagerte i chatten på en live webinar, til noen spør om XlT-programmet. Jeg sa at jeg ikke var imponert over dem og trodde de ikke var verdt prisen. Jeg sa også at jeg ønsket at jeg aldri hadde hørt om OTA. Moderatoren kuttet meg fra å legge ut noe videre, og jeg ble senere kuttet av alt med OTA. Så vær oppmerksom på at du ikke bør si noe negativt om OTA, og vær også oppmerksom på høytrykkssalget, ikke i motsetning til brukte bilforhandlere som en venn av meg, fortalt personen han snakket med på OTA. Akkurat som enhver annen bedrift, følg pengene og pengene er i undervisning, ikke handel, da dette igjen viser seg. Jeg har vært lenge, og det gamle ordtaket De som kan gjøre, og de som ikke kan lære, er ikke så sant som i handelsbransjen. Første gang jeg tok Pro-Trader-klassen var det bra ut fra lærerens synspunkt, men kjennskap til materialet, men fra det såkalte live trading-perspektivet var det sløsing med tiden min. Når det tar å lære Handelsstasjonsplattformen, er det bare å få lov til å handle med et lite stopp, og bare en handel om gangen lærer du ikke mye om live trading. Den delen av klassen er bortkastet tid siden de fleste av elevene ikke engang vil bruke Trade Station etter klassen. Dette var instruktøren som merket meg en seminar junkie da jeg fortalte ham alle de forskjellige skolene og klassene jeg hadde sjekket ut. Andre gang jeg tok Pro-Trader-klassen, var jeg ikke så imponert. Instruktøren hadde forskjellige ideer enn den første og en ting stod ut. Han sa at han ikke fullt ut forstod MACD-indikatoren, og brukte egentlig ikke det så mye. I så mye som MACD og Stokastisk er de to mest brukte tekniske indikatorene fra handelsfolk, finner jeg det uforutsigbare. Hans konsept med å plotte støtter ampere motstand som er i strid med hva de andre instruktørene sier å bruke. Med denne typen uoverensstemmelse, hvordan noen kan bli vellykket, er over meg. Jeg mistenker akkurat som med en hvilken som helst metode eller system 85 tp 92 prosent av handelsfolk som bruker On-Line Trading-metoder vil mislykkes. Forex-klassen var i beste fall svært marginal. Uten forkunnskapen jeg hadde om Forex konsepter og vilkår ville jeg ha gått tapt på slutten av den seks dagers klassen for å være sikker. Vi fikk ikke engang de riktige klassebåndhåndbøkene til 4. februar. dag i klassen. Etter at jeg gjorde uttalelsen i Webinar, ble jeg nektet ytterligere oppmøte i noen flere klasser, så jeg sluttet å betale for XLT. On-Line Trading Academy kan saksøke til deres hjerter innhold, men de vil ikke få en annen krone fra meg. En av de store faktorene som motiverte meg til å registrere meg i mai 2009 var undervisningsrabatten fra meglere. Det viste seg å være en spøk og et stort spill av OTA. Denne rapporten ble lagt ut på Ripoff Report på 10202010 02:30 og er en permanent rekord som ligger her: ripoffreportreportsonline-trading-academymarietta-georgia-30067online-trading-academy-marginal-quality-trading-school-high-pressure-sales-tatics - Kan-653331. Oppgivelsestidspunktet angitt er Arizona lokal tid. Arizona følger ikke dagslys, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av årstiden. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra Ripoff Report. LES: Utenlandske nettsteder stjeler innholdet Søk etter flere rapporter Hvis du vil se flere Rip-off rapporter på denne virksomheten, søk her: For å sikre de beste resultatene i søket ditt: Hold navnet på kort amp enkelt, og prøv forskjellig variasjoner av navnet. Ikke inkluder, S, Inc., Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare førstegangsdelen av et navn for å få de beste resultatene. Søk bare etter ett navn om gangen hvis selskapet har mange AKAer. Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også offer for samme firma eller enkeltperson? Rettferdighet Filer en rip-off-rapport, hjelper andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Reparer ditt rykte Fikk rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygg tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern rapporter Ikke bedre ennå Vold på å sette posten rett REBUTTALS amp SVAR: 0 Forfatter 1 Forbruker 0 EmployeeOwner Oppdateringer amp Rebuttals AUTOR: Dave Clarke - (USA) INDLEDG: Tirsdag 6. mars 2012 POSTED: Tuesday, March 06, 2012 Dette er Min oppdatering om ovennevnte rapport som jeg arkiverte på 10202010. Formålet er å la andre få vite hva som har skjedd siden den tiden. Også for å advare noen som leser disse rapportene hva de kan forvente hvis de hadde et problem som jeg gjorde. Jeg mottok flere månedlige betalingsopplysninger som jeg svarte at jeg ikke skulle betale mer penger fordi jeg hadde blitt nektet å delta i noe mer klasser på grunn av kommentarene jeg hadde gjort på en webinar. Jeg informerte dem om at jeg skulle sende inn en søksmål i Small Claims Court da jeg hadde midler til å gjøre det. Hittil har jeg ikke hatt midler til å gjøre det, men planlegger å i nær fremtid. Jeg deltok på pengeshowet i Orlando Florida i februar hvor jeg møtte en representant for Online Trading Academy som sa at hun kunne få et oppgjør med OTA. Det har vært nesten en måned siden det møtte med noen e-post og telefonutvekslinger med henne, men uten resultater. Jeg fortalte henne hva jeg ønsket var en full refusjon av alle penger som ble betalt til OTA som det jeg fikk tjent meg, ikke noe nyttig formål. Videre det minste jeg ville slå meg på var gjeninnføring i klassene jeg betalte for fullt og refusjon av penger betalt for XLT-klassene. Siden det ikke har skjedd, planlegger jeg å sende kravet i neste måned eller så når jeg får midler sammen for å sende saken i Cobb County Georgia. Jeg vil si at dette selskapet er uærlig, og jeg vil ikke anbefale dem til noen. Hvis du blir involvert, vær sikker på å holde dine kommentarer til deg selv. Ikke forvent å få spørsmål besvart riktig når du spør noen. Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om firmaet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere? - Personell med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også et offer for samme firma eller enkeltperson Vil du ha rettighetsfil en avregningsrapport, hjelpe andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det Reparere ditt omdømme Få rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygd tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern rapporter ikke bedre ennå Voldtekt for å sette rekordet straightOnline Trading Academy Online Trading Academy Online Trading Academy BBB fremmer sannheten i annonsering ved å kontakte annonsører som har krav på konflikt med BBB-koden for annonsering. Disse påstandene kommer til vår oppmerksomhet fra vår interne gjennomgang av reklame, forbrukerklager og konkurrentutfordringer. BBB ber annonsører å underbygge sine krav, endre annonser for å gjøre tilbudene mer klare for forbrukerne, og fjerne villedende eller villedende uttalelser. Online Trading Academy Online Trading Academy Online Trading Academy har mottatt 3,23 av 5 stjerner basert på 1 kundeanmeldelser og en BBB-vurdering av A-. Bestått av 67 BBB Rating og 33 Customer Review Rating. BBB Customer Review Rating representerer kundens oppfatning av virksomheten. Kvalitetsvurderingspoengene er basert på totalt antall positive, nøytrale og negative vurderinger. BBB-bokstaven representerer BBBs oppfatning av hvordan virksomheten sannsynligvis vil samhandle med sine kunder. BBB-graden er basert på BBB-filinformasjon om virksomheten. I noen tilfeller kan en bedriftsgrad senkes dersom BBB ikke har tilstrekkelig informasjon om virksomheten til tross for BBBs forespørsler om denne informasjonen fra virksomheten. BBB-kundevurdering og BBB Rating er ikke en garanti for driftssikkerhet eller ytelse. BBB anbefaler at forbrukere vurderer en bedrift BBB Rating og Customer Review Rating i tillegg til all annen tilgjengelig informasjon om virksomheten. BBB Business Profiler kan ikke reproduseres for salg eller salgsfremmende formål. BBB Business Profiler er gitt utelukkende for å hjelpe deg med å utøve din egen beste dømmekraft. Informasjon i denne BBB-bedriftsprofilen antas pålitelig, men ikke garantert med hensyn til nøyaktighet. Når du vurderer klageinformasjon, ta hensyn til selskapets størrelse og omfang av transaksjoner, og forstå at karakteren av klager og firmaets svar på dem ofte er viktigere enn antall klager. BBB Business Profile dekker generelt en treårs rapporteringsperiode. BBB Business profiler kan endres når som helst. Hvis du velger å gjøre forretninger med denne virksomheten, vennligst gi bedriften beskjed om at du kontaktet BBB for en BBB-bedriftsprofil. kopier 2017 BBB av Metro Atlanta, Athens Amp NE Georgia Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment