Saturday 4 November 2017

Lsma Forex Metode


forexts: Hva er en LSMA Det står for minste kvadrater Flytende gjennomsnitt og indikatoren plotter sluttpunktet til den lineære regresjonslinjen. Ved å sammenligne den nåværende verdien til den forrige verdien bestemmes det om en mulig trend, dvs. den lineære regresjonslinjen peker opp eller ned. Bruk lukkestrømmen når det er ferdig, og neste stearinlys danner som sluttpunktet. Det unngår problemet med et lys som endrer verdien av indikatoren i sanntid. Er LSMA Linear Regression Jeg forstår begrepet minsta kvadrater når det passer en gjennomsnittlig linje, men hadde ikke hørt det referert som et bevegelige gjennomsnitt. Jeg prøvde denne koden og fikk en lineær regresjonslinje som syntes å gjøre de samme grunnleggende bevegelsene som min kontroll (en LR-linje av et kartsystem jeg betaler for). Men på den betalte versjonen går toppene av LR høyere (lavere), ofte over og under bollinger-båndene, mens denne versjonen er mye dempere. Noen ideer om hvorfor jeg ser denne oppførselen, eller hvor ellers jeg kan få en algoritme for LR for MetaQuotes4 Jeg fjernet LSMA fra diagrammet mitt. Jeg handler med indikatoren (CCI) nesten utelukkende. det fungerer mye bedre. Jeg fant ut at de ekstra indikatorene var litt forvirrende. Jeg bruker CCI 14 Jeg har sluttet å bruke turbo CCI 6 Jeg handler spøkelsesmønstre og zlrs og tlbs. ingenting komplisert. men aggressiv. og gjør dette, finner jeg at jeg hovedsakelig trenger CCI 14 ikke mye mer som jeg handler med trend og counter trend. Jeg bruker en stram stopp. Ingen av dette kan være tilfredsstillende for deg. for ytterligere info. ta en titt på Woodies-området. Det er en haug med svært verdifull info der inne. Det er så mange metoder som det er handelsfolk. Jeg har mislyktes i mange ting før jeg ble kjent med indikatoren godt nok, og det meste av det jeg gjør er sannsynligvis vanskelig å definere og også galt i mange folks øyne. Jeg antar at jeg har utviklet seg mest ved å praktisere handel for en gazillionstid. Blaiserboy: Det er så mange metoder som det er handelsfolk. Jeg har mislyktes i mange ting før jeg ble kjent med indikatoren godt nok, og det meste av det jeg gjør er sannsynligvis vanskelig å definere og også galt i mange folks øyne. Jeg antar at jeg har utviklet seg mest ved å praktisere handel for en gazillionstid. Jeg er også på den langsomme banen for å lære indikatorer en etter en. Takk for alle dine svar. Jeg vil snart starte en ny tråd på LSMA og vil legge inn indikatorer og eksperter relatert til LSMA på de første innleggene. LSMA som et glidende gjennomsnitt er basert på å plotte sluttpunktet til den lineære regresjonslinjen. Jeg har versjoner som jeg trenger å finne som også bruker andre former for rett linjeformet bruk ved hjelp av hyperbolisk, eksponering, kraft og parabolsk passform. Dette var someting jeg jobbet på for en auto emisjon test lab tilbake i 1978 og skrev i BASICII for en PDP 11. Jeg fant ut at straigt linje fungerte best. Takk for info innlegget, men jeg trenger faktisk en god lineær regresjonsalgoritme eller mq4-program. Selv om jeg bruker CCI, foretrekker jeg lineær regresjon i kombinasjon med bolliger-bandene for handel. Det er også en oppgave jeg må fullføre for andre. Det som gjorde meg merkelig om LSMA, er at jeg ikke hadde lest at LR er en MA-beregning, selv om jeg forstår konseptet med en algoritme for å finne en linje som matcher et 2-dimensjonalt sett poeng som er best ved hjelp av minst kvadratmetoden. Id aldri sett indikator linjer plottet i 3 farger Jeg er en langsiktig CC programmerer i Windows med Visual Studio, men å bruke mq4 er ny for meg, og til tross for at jeg er veldig C-lignende, har jeg ikke en god IDE å lære i, stunt min fremgang litt. Så. har noen andre innspill på en annen lineær regresjonsaloritme, eller hvordan jeg kan tilpasse denne oneAllAverages - min samling av Moving Averages Hei, Ta en titt på den nyeste versjonen av den kjente indikatoren AllAveragesv3.1 med 26 typer bevegelige gjennomsnitt : MAMethod 0: SMA - Enkel Flytende Gjennomsnitt MAMethod 1: EMA - Eksponentiell Flytende Gjennomsnitt MAMethod 2: Wilder - Wilder Eksponentiell Flytende Gjennomsnitt MAMethod 3: LWMA - Linjært Vektet Flytende Gjennomsnitt MAMethod 4: SineWMA - Sinvevet Moving Gjennomsnitt MAMethod 5: TriMA - Trekantet Flytende gjennomsnitt MAMethod 6: LSMA - minste kvadratisk flytende gjennomsnitt (eller EPMA, lineær regresjonslinje) MAMethod 7: SMMA - Glattet. Jeg har en versjon av denne indikatoren som teller Ma-vinklene og farger dem i 3 farger. hjelper til med å inkludere indikator i EA for å handle forskjellige MA-vinkler. Men etter MT4 ver 600-indikatoren virker alle funky på kartene og i backtesting. Jeg ønsket å omkode denne, slik at den også ville være i 3-farger med ma-vinkler, men T3-metoden virker ikke. Når jeg bruker MAMethod 11 indi, forsvinner bare. LSMA Eksperter og indikatorer Jeg har reservert dette innlegget for fremtidig vedlegg av eksperter og indikatorer. N4TFLSMABarUpper vil plotte den nåværende trenden på de neste 4 høyere tidsrammer over den opprinnelige indikatoren. På et fem minutters diagram kan du nå se 5, 15, 30 og 60 med originalen og 240, daglig, ukentlig og månedlig med den øvre versjonen. RegressionChannelV2 ble sendt til meg av en venn. Jeg endret det for å legge til de ekstra standardavviksnivåene. Jeg har ikke sett nøye på koden, kjøper det. MAShoot bidrar til å bestemme utgangspunktet for kanalen. MTFMAinColorLSMA vil plassere standard MAs i farge samt LSMA. Start ved den laveste tidsrammen av interesse og bruk tidsramme 0. Legg til andre tidsrammer ved å legge igjen på hovedkortvinduet med høyere tidsrammer. For eksempel hvis den laveste tidsrammen er 15 minutter kan du feste indikatoren med tidsramme 60, 240 og 1440 for å få indikatorverdien for hver time, 4 timer og daglig. Takk for tråden, Robert. Jeg har abonnert. Big Bop. Vær fri til å være en ikke-deltaker. LSMA alene vil aldri fungere. Selvfølgelig kan du bruke den som støtteindikator, men ikke tenk dens mye bedre enn andre lignende indikatorer. Du vil alltid ha et problem med å bestemme den aktuelle markedsrytmen for å velge LSMA-perioden riktig. I så fall er det bedre å bruke digitale filtre som kan tilpasse seg ved hjelp av Fourier analyse. Hva er virkelig interessant om alt dette, det er hvis du lager en adaptiv lineær regresjonskanal. De fleste handelsfolk kan tegne en regresjonskanal for hånd, men jeg har ikke sett noen automatisert metode. Jeg har noen ideer, hvis noen er interessert jeg vil fortsette. Adaptive regresjonskanaler Jeg er også interessert i adaptive lineære regresjonskanaler og har allerede 3 versjoner av automatiserte regresjonskanaler. Denne EA er et utgangspunkt. Jeg planlegger å legge til andre ideer enn et enkelt kors som vil ha større sjanse til å lykkes. LSMA alene vil aldri fungere. Selvfølgelig kan du bruke den som støtteindikator, men ikke tenk dens mye bedre enn andre lignende indikatorer. Du vil alltid ha et problem med å bestemme den aktuelle markedsrytmen for å velge LSMA-perioden riktig. I så fall er det bedre å bruke digitale filtre som kan tilpasse seg ved hjelp av Fourier analyse. Hva er virkelig interessant om alt dette, det er hvis du lager en adaptiv lineær regresjonskanal. De fleste handelsfolk kan tegne en regresjonskanal for hånd, men jeg har ikke sett noen automatisert metode. Jeg har noen ideer, hvis noen er interessert jeg vil fortsette. MrPip blir ikke sint. Jeg forstår hans poeng, men jeg forstår også poenget ditt. Å flytte denne tråden kan være den mest nyttige siden du kan gjøre dette systemet bedre ved hjelp av de som vil hjelpe i stedet for bare å ikke bli forstått. Jeg liker å delta i arrangementet. Automatiserte regresjonskanaler Kan fungere. Ikke gjør det for komplisert skjønt, eller du har problemer hvis denne stopper med å fungere. Fordi det er vanskelig å gjøre endringer i en svært komplisert ide uten å ødelegge det. Jeg er ikke sint på innlegget. Det virker bare litt rart at det aller første innlegget er negativt. Som personen har ingenting bedre å gjøre enn å finne nye tråder og slam dem.

No comments:

Post a Comment